– Service en onderhoud –
De service van Visser-Elektro gaat van advies tot garantie. Met onze specialisten en gecertificeerde technici staan we graag tot u dienst. Hierbij onze service op een rijtje:
Bent u op zoek naar een nieuwe wasmachine maar heeft u moeite om de juiste te kiezen? Of bent u op zoek naar een stofzuiger die geschikt is voor harde vloeren? Visser-Elektro heeft voor u het deskundige advies dat u nodig heeft, zodat u snel en eenvoudig weet welk product het beste bij u past.
Bovendien bieden wij u vele extra services. Zo laten wij bijvoorbeeld graag zien hoe de producten werken, ook bij u thuis. Het advies van Visser-Elektro staat voor:
Maak dan een afspraak in onze winkel. Voor direct telefonisch advies of bel ons voor een afspraak tijdens openingstijden.
Wanneer u een wasmachine, televisie of koelkast bij ons heeft gekocht, met onze bezorgservice wordt uw apparaat wanneer het u uitkomt bij u thuis gebracht.
Zelfs oplossingen die onmogelijk lijken kunnen wij met een paar specifieke installatie aanpassingen mogelijk maken.
En voor wat wij zelf niet kunnen of mogen installeren, daar hebben wij veelal bekende en erkende installateurs voor die voor u de installatie werkend kunnen opleveren.
Twijfelt u of het gekozen apparaat wel past in uw keuken? Geen probleem! Wij maken graag een inmeetafspraak om nauwkeurig de maten van uw keuken op te meten. Op basis van deze gegevens adviseren onze vakspecialisten u graag welke inbouwapparatuur het beste bij uw wensen en bij uw keuken past.
Het maken van een afspraak kan telefonisch en is zo geregeld.
Voor alle bij ons aangeschafte apparatuur hebben wij onze welbekende “VISSER” installatie service.
Heeft een speciale montage wensen? Neem dan contact op met de vakspecialisten van Visser-Elektro!
Vanzelfsprekend wilt u zolang mogelijk genieten van uw aankoop. Helaas zijn onverwachte defecten nooit uitgesloten. Is uw apparaat kapot? Dan kunt u bij ons terecht! Onze gecertificeerde technici staan klaar om uw aankoop te repareren.
Van wasmachine tot televisie, onze technici hebben ruime kennis om allerlei producten te repareren. Ook wanneer de garantieperiode van uw artikel is afgelopen.
Ook dan staan wij voor u klaar.
U kan hiervoor telefonisch contact met ons opnemen of stuur ons een email met alle relevante gegevens.
-Naam, adres, telefoonnummer.
-Merk, en typenummer van het apparaat.
-Storingscode, en/of klacht of probleem welke het apparaat vertoond.
Wij willen dat u helemaal tevreden bent over Visser-Elektro, onze service en uw aangekochte artikelen. Of het nu gaat om het bezorgen en aansluiten van een inbouw afwasmachine. Of advies over de juiste koelkast. Wij horen het graag, ook als u niet tevreden bent.
Niet tevreden over uw aankoop? En wilt u deze ruilen of retourneren? Neem dan telefonisch contact met ons op tijdens de openingstijden.